Termék visszaküldés és reklamáció

A visszaküldés kétféleképpen történhet:

Magyarországi vásárlóknak:

  1. Megrendeljük a csomagküldő szolgálatot (a kiválasztott napon a GLS futár átveszi Öntől a csomagot) és a visszatérített összegből levonjuk a 2950 Ft szállítási díjat. 
  1. A csomagot postai úton elküldi a csehországi raktárunkba:

MARTA RYBORZ Nová Tovární 1746, 737 01 Český Těšín Csehország

  1. ✱ Hamarosan elérhető lesz a csomag átadása a Packeta átvevőhelyeken: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

 

! FIGYELEM! KÉRJÜK ÍRJA A CSOMAGRA AZ [AGGR.HU]-t, EZ NAGYON FONTOS A REKLAMÁCIÓK GÖRDÜLÉKENY LEBONYOLÍTÁSÁHOZ.

 

A TERMÉK CSERÉJE

A terméket az átvételtől számított 14 naptári napon belül lehet visszaküldeni. A terméket vissza kell küldeni és újra kell rendelni (másra nem cserélhető).

Mindössze annyit kell tennie, hogy az árut ajánlott csomagban (nem utánvéttel) küldje el a csehországi reklamációs címünkre a visszaküldési űrlappal együtt [űrlap itt]. A visszaküldéssel járó költségek teljes egészében a vevőt terhelik.

 

✱ A fogyasztóvédelmi törvény alapján a megkötött szerződésen alapuló áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás tekintetében lásd a 9. § bek. törvény 3. §-a 102/2014 sz., az e-shopunkban elérhető alappostaköltséget visszaküldjük. Az eladó nem köteles megtéríteni a vevőnek a kiszállítással kapcsolatos plussz költségeket, ha az meghaladja a legolcsóbb szállítási összeget.

Vissza a boltba